1.5 Aylık Emek Harap Oldu

1.5 Aylık Emek Harap Oldu

Yaa anladım kimseye güvenmiceksin bu dünyada ben güvendim şimdi revizyon sitem filitrede ne yapalım kurtuluşu yok üzerine bi bardak su içem artık emeklerim boşa gidiyor...

Asıl suç kimde merak ediyorsanız tabiki hatanın yüzde doksanı bende sebebi ise ben adama güvendim adam benim sitemi var gücüyle sıralamadan düşürüp kendini birinci olma hevesiyle yanığ tutuşan kalbini şeytana umarak kötü emellerine kullandı.

Yapmam gereken neydi bilemiyorum fakat bildiğim birşey varki yapılanın adilikve ötesi olduğu.

Dün seo score diye denilen yani seo skorum yüzde doksan yedi çıkmış.(emin değilim) bunu kıskanan kendini bilmez sözüm ona seocular yaptıkları kötü şeylerle beni sıralamadan düşürüp emellerine ulaşmışlardır.

Hiç umrumda değil üzerine bi bardak su içiyorum keyfime bakıyorum artık ne revizyon ile organize matbaacılık nede Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışması umrumda yeterki millete azim ve çeviklik olsun adilik şerefsizlik olmasın

Yazar:
İbrahim Cevher Kabadayı   (Sözüm Ona Webmaster)

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Eski Yarışma Sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi