Hastalık Başa Bela

Yaklaşık 1 ay önce burun tıkanıklığı sebebiyle gittiğim muayeneye bugün tekrar gittim fakat bugün bi devlet hastanesine gittim ve hastalık teşhisi kondu.

Aylardır bu yarışmaya konsantre oldum ama Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasına biraz ara vermem gerektiğini anladım.

Tüm revizyon'culardan ve revizyon severlerden özür diliyorum.

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yarışması Site Sahibi

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Saygılar

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi