Nagehan Yani Sevgilimden Ayrıldım

Nagehan Yani Sevgilimden Ayrıldım

Sevmek,sevilmek,aşk bunlar nedir ?

Bende anlamıyorum dostların inanım nasıl ayrıldım bende bilemiyorum benimmi hatam onunmu hatası bunu hiç bilmiyorum belkide bilemeyeceğim ...

Merak etmişsinizdir bu çocuk manyakmı demişsinizdir içinizde kalmasın söyleyin sizi gidi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmacıları of of kalbim ağrıyor belkide bu aşk acısı.

Eyy Nagehan Katar Seni Seviyor(dum)um hangisini desem bil(emiyorum)iyorum belki ben anlamıyorum revizyon culara soralım sizce kim haklı kim haksız ?

Söz Sende brnckvvtmllttrhaberi ?

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Sitesi  Yönetimi (Soru(n)luları) Yönetimi

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi