Yarışmaya Geri Döndüm

Yaa bu nalet olası yarışma başıma bela oldu...
Ya hele son olaydan sonra yarışmayı bırakacaktım ama Mehmet Akif AKTAŞ isimli dostum beni hayata bağladı denebilir.Yav bu ne sevgi,bu ne hoşgörü insan kardeşine yapmaz ...
Revizyon ile organize matbaacılık

Ya arkadaşa dedim ben link alcam öncelik forumlar dedim bana pr3 ve pr1 siteden beleşe ekledi lafı olmaz hemşerim dedi.Ya yok böyle birşey.

Mehmet Akif AKTAŞ Arkadaşıma Teşekkürlerimi iletiyorum. (brnckvvtmllttrhaberi)

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Sitesi  Hoşgörü Sitesi Admini

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi