Ölümden Dönen Webmaster

Ya bu Ölümden Dönen Webmaster ismi İbrahim midir nedir ulan evlat harbiden ölümden döndü harbi acıyorum çocuğa hatta mazallah çocuk vefat etseydi ne olacaktı bu sitenin hali :( sonra kim yarışacaktı Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasında bende anlamıyorum ama birinin bu konulara karşı önlem alması gerekiyor... :)
Bide olayı benim ağzımdan dinleyelim ...

'Bugün hastalığım dolayısıyla revizyon ile organize matbaacılık hastanesine gittim ve brnckvvtmllttrhaberi enfesiyonu geçirdiğimi öğrendim ve 3 tüp kan verdim ne hikmetse pat bayıldım neyse olur böyle vakalar Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Sitesi Yakalar'

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi