Revizyon ile WordPress (wp) Kurulumu

Yav ben anlamadığım bilmediğim konulara hep burnumu sokarım (ya kendimi tutamıyomki) nedense hep revizyon ile beraber yapıyoruuz bu işleri örnek vereyim revizyon ile en iyi siteler organizasyonu , revizyon ile organize matbaacılık , revizyon ile masa tenisi , Revizyon ile WordPress (wp) Kurulumu ve niceleri ... Ben bu işi ve sn.Prof.Dr.Revizyon'u çok ama çok seviyorum. Benim bu wp yani wordpress'i kuramamam beni çok hüzünlendiriyor ve içten içe çökertiyordu ama saolsun r10.netten bi arkadaş (abim) bana yardım etti ve siirleri.tk isimli domaini bir site haline getirebildim. Daha Önümde birçok proje var haydi hayırlısı... Ve bunlardann birkaçı şunlar:

Cevher.tk,ciddi.tk,mahalle.tk vb.... iyi günler

0 yorum:

Yorum Gönder

Revizyon Uyarıları

Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi olarak önemli bir konuya imza atmış bulunmaktayız sitemizdeki tüm Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi makaleleri sitemize ait olup kopyalanması kesinlikle yasaktır.! | Revizyon ile Organize Matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Yönetimi